Marketerzy mają wiele do omówienia i podzielenia się ze sobą – pomysłami, przeczytanymi artykułami, nowymi strategiami i technikami, wiadomościami o najnowszych narzędziach i trendach. Tego typu rozmowy odbywają się podczas spotkań twarzą w twarz, na konferencjach i warsztatach, za pośrednictwem poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych, w grupach mediów społecznościowych na Facebooku lub LinkedIn, na czatach na Twitterze, podczas webinarów – i tak dalej! Internet ułatwia znalezienie współpracowników i nawiązanie z nimi kontaktu, ponieważ wszyscy dążymy do osiągnięcia podobnych celów.
Aplikacje biznesowe, z których marketerzy korzystają najczęściej, to narzędzia komunikacyjne, takie jak poczta elektroniczna i platformy współpracy, takie jak Basecamp. Istnieje jednak wiele innych rodzajów aplikacji, które są szczególnie przydatne dla marketerów:
Marketerzy muszą być stale na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie biznesu. Publikacje takie jak Economist czy Wall Street Journal są niezbędne, aby być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami. Agregatory wiadomości, takie jak Flipboard, pozwalają na szybkie skanowanie nagłówków z wielu różnych źródeł. Większe platformy, takie jak Google News czy Apple News, dostarczają wiadomości w oparciu o Twoje indywidualne zainteresowania. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://becomedia.pl/ .