Co należy czytać, by wzmocnić swoje umiejętności copywriterskie?

Aby stać się lepszym copywriterem, musisz stale czytać i uczyć się. Jeśli szukasz, aby wzmocnić swoje umiejętności copywriting, oto kilka książek, które mogą Ci pomóc:

 

1) Words That Sell – Ta książka to klasyk, pełen pomocnych wskazówek i sztuczek dotyczących pisania właściwych słów we właściwym czasie. Jest to łatwa lektura, ale jest pełna wspaniałych informacji.

 

2) Podręcznik copywritera – Kolejny klasyk, ten z początków reklamy. Ma mniej konwersacyjny ton niż Words That Sell , ale informacje są tak samo przydatne.

 

3) Ogilvy na temat reklamy – David Ogilvy jest dobrze znany ze swojej niezwykle udanej kariery w reklamie. Jego spostrzeżenia na temat tego, jak pisać skuteczne reklamy są nadal stosowane dzisiaj – i warto je przeczytać!

 

4) Letting Go of the Words – Jeśli szukasz, aby poprawić swoje pisanie poprzez podjęcie innego podejścia, ta książka jest dobrym wyborem. To jest nieco bardziej abstrakcyjne niż wiele innych książek wymienionych tutaj, ale ma prawdziwą wartość w pomaganiu przełamać niektóre bloki pisania.

 

5) Napisz, aby sprzedać – Istnieją tony książek tam o copywriting. Czasami są one zbyt podstawowe lub zbyt zaawansowane. Ta książka jest naprawdę dobra.

 

Więcej artykułów o copywritingu znajdziesz na stronie https://writtedly.pl/ .